STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Början på min arbetsvecka.

    DATUM: 2009-04-07, KLOCKSLAG: 08:59:02

För många är denna vecka en "kort" arbetsvecka. Många håller fredag redan på torsdag. Jag kör tvärtom denna vecka. Ledig igår istället för på fredag. Rätt fint att jobba på fredag eftersom det då är 100% OB!

Två dagar kommer jag spendera på mitt vanliga jobb & de två andra på vårdcentralen i Bjärred. Ska blir roligt med lite omväxling. Jag har hört att det förnöjer? ;)
Igår var jag som sagt hrmma hos mamma större delen av dagen. Lite vindrensning, men mest en massa prat! Astrid hade jätteroligt hemma i mammas trädgård, men vad som var ännu roligare var att springa in till grannen, som är, just det. Livrädd för hundar! Haha.

Senare på kvällen kom Micke hem till mig & M. Med sig hade han Rune, världens sötaste 7månaders valp. & kanske till och med en av de största jag sett. Haha. Rune (!) är en blandras mellan amstaff, schäfer & labrador. Väldigt väluppfostrad & en hejare på "give me five".

Nu: Kaffe. Sen: Jobb.

Komentarer
Postat av: Vilja

Fin bloggis du har :)

2009-04-09 @ 22:42:36
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Jag lottar ut ett lyxigt nagellack från makeupstore värt 125kr. Vad väntar du på? Anmäl dig nu!!:D

2009-04-25 @ 15:55:27
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0