STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Vilken start på morgonen!

    DATUM: 2008-09-03, KLOCKSLAG: 07:26:00


Vi kan ju börja med måndagskväll, jag står i källaren & hänger upp tvätt. Får syn på något gigantiskt, svart & ludet. Spindel. & fy fan vilken spindel därefter. Försöker andas & fortsätter hänga upp tvätt. Men tillslut kan jag inte hålla mig & skriker på M, han kommer ner frångar den & släpper ut det. Till och med han tyckte den var riktigt obehaglig.

Men tänk om M inte alltid finns där när sånt händer? Som imorse. Vaknar av att det prasslar, sen hör jag hur katterna jamar på något. Öpnnar ögonen & är det inte en lika jävla stor spindel. Jodå. På lampan mitt ovanför mig. Slutade med att jag fick ner den i en gigantisk plastburk. Nu vågar jag inte släppa ut den, det får M göra när han kommer hem.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0