STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Trainstation

    DATUM: 2008-09-19, KLOCKSLAG: 15:39:18

Har fixat & donat här hemma. Tvättat massor, så nu återstår det bara 2 maskiner tvätt. Riktigt skönt! Nu ska jag köra & hämta Kajsa på tågstationen. Det blir middag här hemma, kyckling, ris & currysås, everything homed of course ;-) & en massa mys. Har saknat henne jättemycket, så det ska bli skönt att få ta igen förlorad tid!

Idag har varit en sån dag där jag sitter & funderar över hur bra jag egentligen har det. Jag har en underbar familj, ett jätte fint förhållande med min sambo, fantastiska vänner, supergoa katter, världens mysigaste villa, ett bra jobb & framför allt; så är jag & alla i min närhet friska & välmående!

Så tack alla ni som gör mitt liv värt att leva!

Komentarer
Postat av: Anita

Åh! lilla raring så skönt att höra..love you <3

2008-09-19 @ 15:45:44
Postat av: Kit

Önskar nästan att jag fortfarande var en av dom. ;S saknar oss lite.

2008-09-19 @ 15:45:45
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0