STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Talking to Annie

    DATUM: 2008-09-23, KLOCKSLAG: 08:45:41

Älskade Annie är hur långt borta som helst. & inte kommer hon hem på ett bra tag heller. Visst är man lite avundsjuk på hennes fantastiska resa, men den är hon väl förtjänt av. Så som hon har jobbat & slitit!
Usch vad jag saknar henne. Men nu pratar vi på msn & kanske skulle hon ringa senare idag om hennes mobil ville börja fungera! Nä nu ska jag hälla i mig mitt kaffe, sen sticker jag till jobb!

Hörs vid halv sex!

Komentarer
Postat av: Anita

ha en bra dag på jobbet gumman!..och grattis till segern igår..;)säg hej till "M" från mig..ja ge honom en extra puss med de är han värd!:D

2008-09-23 @ 10:58:54

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0