STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Personalmöte

    DATUM: 2008-09-11, KLOCKSLAG: 06:44:40

Usch, tänka att när jag gick upp var det verkligen mörkt. Kolsvart. Eftersom jag aldrig börjar jobba innan halv tio nästan, så är det aldrig mörkt när jag kliver upp på morgonen. Men idag, var första gången. Det är då man verkligen känner att man är på väg mot höst & vinter.
Vi har fått in en ursnygg ballongkappa på jobb & den ska bli min nu inför vintern. Superskön med stor kage!

Så, idag ska vi alla få se de "nya Cubus" på personalmötet. De ska ju ändra hela konceptet & vår nya logga ska avtäckas. Spännande!

Dagens:

08.00 - 11.00 Personalmöte
11.00 - 14.00 Handla mat/fixa
(hem, packa upp, skriva lite papper, blogga, fixa småsaker inför lördag, laga mat & tvätta)
18.30 - 19.00 Vetrinärsbesök

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0