STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Panik!

    DATUM: 2008-09-08, KLOCKSLAG: 17:27:56


Jag upptäckte igår att vår minsta katt hade en svullnad, en knöl på högra sidan av halsen. Under örat liksom. Han var förkyld när vi hämtade honom för en vecka sedan & är fortfarande det, men det har blivit bättre nu. Undra om det kan vara en körtel som är svullen? Precis som hos oss människor kan ju vii få svullna körtlar när vi är sjuka. Vilket fall som helst har jag panik! Jag är så himla orolig av mig när det gäller mina älskade djur..

Önskade att det var idag jag skulle iväg med dem & vaccinera dem, det känns ju som en evighet tills på torsdag.

Komentarer
Postat av: Emmelie

Guman! Ta det lugnt nu! Jag pratade nyss med mamma. Hon tror att det är helt ofarligt.. Att du inte behöver oroa dig det minsta. Hon tycker också att du ska vänta och se vad dom säger på torsdag. Men blir det värre så hör av dig.. Annars rings vi imorgon. Puss

2008-09-08 @ 17:45:14
Postat av: Lisette

Hej tjejen.. Jag ville bara säga att jag tror inte att det är något allvarligt.. det kan absolut vara så som du tror, men du kan också känna lite på knölen.. Är den typ hård men lite mjuk i mitten av bulan så kan det också vara en böld bara.. Typ om den lekt med en annan katt eller kommit i bråk och fått en klo där. Då tömmer dem bara bölden på var.. inte så mysigt men helt ofarligt =) Hoppas allt är bra annars.. Kram Lisette

2008-09-08 @ 20:41:48

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0