STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Paket i brevlådan

    DATUM: 2008-09-01, KLOCKSLAG: 12:55:30


Sprang precis ner till brevlådan & skulle hämta posten. Gissa vad som fanns där? Jo, ett paket, till mig. Jag älskar paket! Ett nytt motljusskydd till mitt kitobjektiv, 17-85mm! Perfekt. Såg på några bilder från både Anna's & Emmelies plåtning att det blev sådana räliga solfläckar.

Förresten var gårdagen väldigt givande! Stod lite framför kameran & lite bakom. Lärt mig en hel del manuella inställningar. Men gud så mycket mer där finns att lära. Lite overkill kamera för en nybörjare kanske, men va fasiken. Då behöver jag inte köpa ny när "jag vill avancera ytterligare". Jag känner mig istället sjukt peppad till att lära mig mer hela tiden!

Hade jättegärna velat gå på Emelie Ohlsson's fotokurs i Helsingborg, men denna månaden är det ont om pengar, men det kommer kanske fler tillfällen!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0