STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Morgonbestyr

    DATUM: 2008-09-22, KLOCKSLAG: 10:12:23

Godmorgon!

Har fixat & donat här hemma, gett Harley sina ögondroppar & nu sitter jag här & väntar på svärmor. Dricker mitt morgonkaffe nu & surfar runt på nätet. Har hittat en massa bra sidor där man kan läsa om både "Att skaffa valp" & om själva hundrasen. Även ifall det inte är säkert att vi ska skaffa hund, så tycker jag det är roligt att läsa & nyttigt.

Jag är ju mycket för lydnad när det gäller djur. Framförallt hundar. Så om vi skaffar en, tänkte vi gå lydnadskurser när hunden är lite äldre. Jag vill gärna att hunden ska kunna följa med överallt & för det mesta slippa vara kopplad. Att den ska kunna baskommandon som; Nej, fy, sitt, fot, kom hit etc. är ett måste, men även kunna mer avancerad kommandon. Jag blev sjukt inspirerad när jag var på Polisens hunduppvisning för ett par veckor sen. =)

Komentarer
Postat av: Kajsadarling

Sv: tack gumms jag vet att jag har dig..:-)

och tack för att du finns här!!



förresten så tycker jag att du och Martin ska skaffa en hund...övning ger färdighet..(om du förstår vad jag menar..;)

tihi'



puss o kram gumman...

ps: kickboxning på onsdag!!! jippi

2008-09-22 @ 11:33:08
URL: http://kajsadarling.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0