STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Lovley friday

    DATUM: 2008-09-26, KLOCKSLAG: 08:24:10

Sovit som en stock inatt. Har varit helt utslagen verkligen. Men, nu är jag uppe igen & ska hjälpa min kropp att bli pigg, med en stor kopp kaffe. Jobb till tre idag. Sen ska jag handla mat, till apoteket, hem till mamma & få min spruta & lämna en räkning. Sen blir det till att åka hem, säga hej då till Boyfriend & laga middag till mig själv. Usch, vad det kommer bli tråkigt att vara själv hela helgen! Fast jag kanske hinner göra en massa nytta också, vilket verkligen behövs!

Undra om Emmelie & Nicklas kommer idag? Jag vill ju ha min torktummlare inkopplad & lite sällskap ;-)

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0