STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Lördag

    DATUM: 2008-09-27, KLOCKSLAG: 10:39:11


Nu känner jag att jag verkligen har sovit ut & återhämtat mig efter natten då Pärlan fick sina valpar. Det är svårt att få rätt på dygnet när man väl har varit vaken nästan en hel natt. Tillslut går kroppen på högvarv & så kan man inte somna på grund av det! Men nu så är jag fit for fight!

Idag blir en städdag. En behövlig sådan. Men först ska jag dricka mitt morgonkaffe & läsa Kvällsposten.


Komentarer
Postat av: Anita

ja jag säger desamma..först idag är jag utvilad! du kan tro dom är söta nu..kravlar runt och bökar sig fram..duttar på bopparna i tid och otid..:) njut av ditt kaffe och tidning..och ditt nya Wii..:D har du tråkigt så kom hem..men ring först så du inte kör i onödan för jag ska på fotboll..pussokrams

2008-09-27 @ 12:19:23

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0