STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Ingen lång dag inte.

    DATUM: 2008-09-16, KLOCKSLAG: 17:01:10

Mådde inte helt hundra i magen igår, men idag är det tio gånger värre. Det känns som om någon virder sönder magen innifrån. Som om man vred ur en våt trasa. Söta Lovisa kunde hoppa in för mig ikväll som tur var!

Har fått i mig lite sparrissoppa, gosat upp mig i soffan & tänt en brasa. Här är ruskigt kallt! Snart kommer hjärtat hem, så jag tänkte vara gullig & börja med middagen nu. Han har en kille som ska hit ikväll & tatuera sig. Hörs sen!

Komentarer
Postat av: Anita

men lilla gumman hur är de egentligen fatt med din mage?..:( du får ta och kolla upp de där tycker jag..blir ju orolig! hälsa M så gott! pussokram

2008-09-16 @ 17:11:24

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0