STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Godmorgon!

    DATUM: 2008-09-02, KLOCKSLAG: 08:40:50


Vaknade tio i åtta av att älsklingen ringde, vet inte riktigt vad han ville. Han pratade något om lågenergilampor? Antar att jag inte var riktigt vaken. Får ringa honom sen!

Tänkte göra mig lite frukost nu, börjar ju inte jobba förens tolv. Superskön jobbvecka för mig, jobb idag & imorgon bara. Fick gjort lite vettigt igår & får väl fortsätta på det spåret på torsdag. För på fredag ska jag fota Emmelie nere i hamnen. Vet inte om det blir i Helsingborg, Landskrona eller Barsebäck.

Boyfriend ska tävla i helgen, vilket betyder att han åker på fredag & kommer hem på söndag kväll. Är kluven om man ska ta & följa med. Tycker lite synd om vår nya katt om han ska var själv så här fort efter att han kom. Vi får se helt enkelt.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0