STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

God middag & trevligt sällskap

    DATUM: 2008-09-27, KLOCKSLAG: 21:25:15

Storstädade hela huset hela förmiddagen, riktigt skönt att få det gjort! Sen kom Jimmy hit på en fika & kopplade in vårt nya Wii. Sjukt omständigt när vi fattas en kabel, men det får vi lösa! Det funkar sålänge iallafall.

Åkte hem till mamma vid halv fyra tiden, åt middag & pratade lite skit. Sen tog vi en sväng till bror min, jag fick ett EXTREME IV (4?), 8 GB kort till min systemkamera! Supergulligt av honom & mamma fick en försenad födelsedagspresent. Digital fotoram, med radio & väckarklockafunktion. Skitsnygg!

Så, nu är jag hemma igen. Tänkte mysa lite med katterna & glo på TV.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0