STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Fredag kväll.

    DATUM: 2008-09-12, KLOCKSLAG: 23:40:07


Hade en supersnabb dejt med Marie som jobbar på Kahl's efter jobbet. Var inne hos henne lite tidigare på kvällen & köpte en sojalatte med vaniljsmak. & jag älskar ju deras rostade kaffebönor med mörk choklad på, så jag brukar alltid äta upp alla i "smakprovsskålen". Söta Marie hade med sig en liten påse med sådana till mig när vi träffades! Gullunge!

Nu är jag hemma & har både hunnit fixa i lilla badrummet, ätit middag & färgat håret. Johanna, Boyfriend's syster hjälpte mig. Hon har även blivit tatuerad ikväll av Boyfriend. Nu ska vi ha lite egentid & bara mysa, vi har tänt en brasa & ska krypa upp i soffan.

Mycket att göra imorgon, så jag säger godnatt bloggen!


Komentarer
Postat av: Martin

häftigt!´´

2008-09-16 @ 19:38:22
URL: http://martinblogg.inc.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0