STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Första bilden klar

    DATUM: 2008-09-04, KLOCKSLAG: 22:38:46


Foto: Jag
Modell: Anna


Så, nu är första bilden klar iallafall. Jag är sjukt seg. Men jag jobbar bäst på kvällen. Är stolt över mina framsteg inom PS faktiskt. Gäller bara att man lär sig "grundredigering/snabbredigering", sen kan man prova sig fram & testa nya saker. Tålamod Emelie, tålamod.

Är man en duktig fotograf ska inte en massa jobb behövas göras i PS. Visst kan man trolla, göra häftiga saker etc, men jag kör efter bara-det-nödvändigaste-skall-göras. Annars är inte bilden orginell.

Emelie Ohlsson's redigeringstips är suveräna! Dem hittar du i menyraden till höger under kategorin Redigering.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0