STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Födelsedagsmiddag

    DATUM: 2008-09-21, KLOCKSLAG: 20:42:58


Ätit en supergod födelsedagsmiddag hemma hos mamma idag. Känns skönt att komma "hem" ibland. Jag stormtrivdes verkligen i Hofterup. Det är en konstig känsla det där av att både känna hemlängtan till mitt hem, samtidigt som jag kan känna hemlängtan till mitt barndomshem. Inte en sådan längtan att jag skulle vilja flytta tillbaka, hem till mamma. Utan mer en mysig känsla. Fast en dag, då vill jag tillbaka till Hofterup. Det är där jag trivs som bäst. Born and raised there.

Imorgon ska jag till Frisörgrossisten i Helsingborg med min svärmor. Ska bli riktigt roligt. Jag kommer bli alldeles vild & vilja ta med mig allt därifrån. Men, en plattång är vad jag är på jakt efter.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0