STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Bloody sunday

    DATUM: 2008-09-21, KLOCKSLAG: 09:47:32


Brr, +7 grader ute & här blåser det som tusan. Solen skiner dock, men det är ändå kallt! Efter jobbet ska vi hem till mamma som fyller år idag! GRATTIS ÄLSKADE DU!

Pärlan (svärföräldrarnas hund), är hur tjock som helst nu. Valparna är beräknade till den 26:e på fredag. Men vi tror att dem kommer tidigare. Tydligen så är det så att "förstföderskor" brukar föda lite tidigare än beräknat. Dem ska gå i 63 dagar, men valparna ska vara fullgångna redan vid 58 (?) dagar, har jag för mig. Dessutom så har hon betett sig lite konstigt de senaste dagarna, matvägrat, kräkt lite, så vi tror det kan vara på gång snart. Typiskt att jag bara är ledig på måndag. Jag vill ju vara med när hon föder! Vi har sagt att om vi ska ha en valp, ska vi ha en tik. Så vi får se vad hon får för små rackare! ;)

Komentarer
Postat av: Lee

gud vilka fina hundar!! Men måste varit svårt att få dom att sitta så allihopa haha :)

Härlig blogg föresten! / Lee

2008-09-25 @ 12:48:34
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0