STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Åter till verkligheten

    DATUM: 2008-09-30, KLOCKSLAG: 11:07:51

Efter tre dagars ledighet är det åter dags att jobba. När man varit ledig ett par dagar känns det så himla trögt att jobba. Man känner sig trött & sliten, fast det borde vara tvärtom. Fast i & för sig, så har jag mest gått här hemma & oroat mig & inte kunnat slappna av ordentligt. Vill bara att Naia ska bli mycket bättre, eftersom vi inte riktigt vet vad det är & vad som har hänt så vill man se en snabb förbättring.  Visst svarade hon positivt på magnesylen & hon var uppe & gick mycket mer än vad hon har gjort dem andra dagarna. Men jag vill att hon ska bli som vanligt!

Nu har jag spelat lite Wii & druckit kaffe, snart ska jag packa ner min lilla matlåda & ge mig iväg till jobb. Kommer hem vi halv nio ikväll & tänkte då lägga in bilderna från igår!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0