STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

What to do?

    DATUM: 2008-10-02, KLOCKSLAG: 11:16:47


Har lite beslutsångest över vad jag ska ta mig för idag? Funderade på att ta med mig kameran & köra en liten fotorunda. Höstens alla färger är ju så vackra! Kan ju då åka inom & titta på valparna samt få lite motion när jag promenerar. Samtidigt känner jag bara för att slappa framför TV'n.

Nä, något måste jag göra. Kan inte sitta här & stirra hela dagen. Småpysslat här hemma en stund & spelat Wii. Kanske dags för lite lunch?


Komentarer
Postat av: Anita

jag har en lucka efter 14.30..känner du för de så kom!..kaffe med sällskap är aldrig fel..:) pok

2008-10-02 @ 11:56:56
Postat av: SANNA

aw, söt bild!

2008-10-03 @ 21:31:07
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0