STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

What happens next?

    DATUM: 2008-10-19, KLOCKSLAG: 09:23:42


Godmorgon allesammans!

Vaknad på ett strålande humör, trots en förbaskat tung huvudvärk. Men jag insåg ju hur mycket roligt som har hänt i mitt liv & hur mycket roliga saker som kommer att hända. 2008 har verkligen varit ett händelserikt & roligt år änsålänge.

Februari: Jag & Boyfriend skriver på papperna hos mäklaren. Vi är snart husägare!
Mars: Jag fyller 20 & får en fantastisk uppvakting.
April: Boyfriend fyller år & dagen efter är vi husägare.
Maj: Vi renoverar i en hejdundrandes fart & flyttar hemmifrån.
Juni. Jag & Emmelie ser Dolly Parton på Malmö Stadion. En ny familje medlem kommer till oss.
Juli: Jag köper min första systemkamera. Ännu en ny familjemedlem kommer till oss.
Augusti:  Vi får reda på att Pärlan väntar valpar!
September: Vi har inflyttningsfest!
Oktober: TattooExpo & vi väntar valp!
November: Vi får hem vår lilla tjej, stockholmsresa & globenbesök!

Samt att jag fått helt underbara vänner & mina redan nära är ännu närmre.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0