STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Vilken morgon!

    DATUM: 2008-10-08, KLOCKSLAG: 08:29:22


Idag är en sådan morgon där allt går snett. Började med att katterna vällte nermin tallrik med mackor. Så jag fick göra om allt igen. sen öppnar jag ett nytt juicepaket & när jag börjar hälla läcker skiten så jag har juice på hela jävla golvet. När jag sen står & har precis sminkat mig färdigt ja, då hoppar Harley upp i handfatet & vad står inte på kanten av vasken? Jo, min kaffekopp. Den åker i golvet & jag har nu kaffe i hela jävla badrummet.

Som grädden på moset ska jag jobba från 9.30-20. Hur kommer denna dagen att sluta? Iallafall så får vi vår nya soffa idag!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0