STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Strömavbrott

    DATUM: 2008-10-28, KLOCKSLAG: 12:53:53


Idag vaknade jag klockan åtta, riktigt utvilad & tänkte vara duktig & tvätta färdigt allt. Men vi hade ingen ström, allting var helt dött. Då slog det mig att E.ON hadenskickat ut en lapp för någon vecka sedan & sagt att de skulle klippa strömmen mellan åtta & tolv. Attans också! Körde hem till svärmor vid nio, halv tio & år frukost & drack kaffe.
Matade valparna & tog ut dem i trädgården så de kunde kissa & bajsa. Sen åkte jag & handlade KvP & lite annat smått & gott. Så nu äe lunchen avklarad & nu väntar tvätten.

Ikväll ska jag iallafall gå & få en helkroppsmassage i hela 90 minuter. Härligt! Ska även fortsätta jaga morbror uppe i Stockhollm, vi behöver sovplats till nästa helg!

Komentarer
Postat av: Emma

Hej Emelie. Du där är ett vandrar hem som heter Zikenndamms vandrarhem dem har även hotell och det ligger på söder.

2008-10-28 @ 13:58:44

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0