STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Smart!

    DATUM: 2008-10-17, KLOCKSLAG: 18:40:33

Fredagkväll och jag är helt slut! Visserligen har jag inte gjort något direkt krävande. Jag och Emmelie har mest myst ock skrattat en massa. Som vanligt!

Fick inte rätt på CS3 nu heller. Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till? Måste kanske köra det där clean scriptet iallfall... Vilket fall som helst så fick jag ju världens bästa tips av [Hannah] om att man kunde göra sin egen reflexskärm och det bara måste jag prova. Ska klippa & klistra med det så att jag kan använda den när jag och Emmelie ska köra nästa session. Den kommer nog bli jättespännande, då vi har en fräck idé!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0