STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Seg, segare, segast

    DATUM: 2008-10-07, KLOCKSLAG: 14:34:15

Jag har verkligen inte fått gjort något vettigt idag heller. Körde en snabbis till svärmor & tittade på dem små liven, så söta dem har blivit. Börjar bli "mer hund" nu.  Passade på att hämta vår extranyckel hos dem, eftersom Carina ska hjälpa oss imorgon när soffan kommer! Äntligen säger jag bara. & supersnällt av Carina att ta emot vår leverans!

När jag kom hem, kom både carina & Emmelie hit & fikade en stund & hämtade nyckeln. Passade även på att klippa klorna på katterna. Jg är så himla feg & vågar inte göra det själv. Är rädd att jag ska klippa för mycket.


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0