STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Photoshop 3

    DATUM: 2008-10-09, KLOCKSLAG: 11:26:50


Träffade en gammal granne till mig i söndags. Det visade sig att han jobbade för ett företag i Malmö med bildretuschering. Jag berättade att min största hobby var foto & vilken kamera jag använde. Jens frågade mig vilket program jag använde & jag har ju en rågammal version av PS. PS 7.01 närmare bestämt. Så i måndags lämnade han sitt visitkort & PS 3 till mig på jobbet. Så jäkla snällt! Han sa ju att PS 4 var på ingång men han hade inte den så jag kunde ta 3:an sålänge. Hämtade skivan igår eftersom jag var ledig mån-tis, så jag tänkte installera den nu! Spännande!
Vet dock inte om den är på svenska eller engelska.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0