STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Orolig sömn.

    DATUM: 2008-10-29, KLOCKSLAG: 09:34:53


Inatt har jag sovit jättedåligt. Vaknat om vartannat, svettats & frusit. Dessutom sprungit upp & kissat hela tiden. vet inte om det beror på massagen? Som förövrigt var superskönt! Tända ljus, lugn avslappnande musik & massage ända ut i fingertopparna! Bokade in en ny tid, fast bara för rygg & nacke som är mitt "problemområde". Ska se om jag kan få bukt på min spänningshuvudvärk. Men idag är jag öm i ryggen & känner mig hängig som tusan.
En panodil & lite kaffe får kanske mig på benen igen!



3½ vecka kvar!
Tiden bara rusar iväg!

Komentarer
Postat av: Anita

ja de är säkert massagen som ställt till det..jag brukar oxå kissa en massa ^^ ja de är fullfart i valplådan..mat och "blöjbyte" om vart annat..haha..men ack vilka sötnosar det är!

2008-10-29 @ 10:02:45

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0