STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Onsdag

    DATUM: 2008-10-22, KLOCKSLAG: 08:24:19


Godmorgon! Inatt har jag sovit riktigt dåligt, men konstigt nog är jag pigg? Ingen lust för frukost alls, vet inte varför? Brukar alltid kunna äta. Det ffår bli ett glas proviva & en kopp kaffe,

Jobbar hela dagen idag, likaså på fredag. Nu efter det "nya" baschemat klämmer man in mina 50% på två dagar. Skönt på ett sätt men samtidigt jobbigt. Att man aldrig kan vara nöjd ;-)

Komentarer
Postat av: Anita

hoppas verkligen ni hade värme i natt gumman?..börjar bli en följetång dedär nu tycker jag..:/..ha en bra dag på jobbet iaf!..tar hand om Astrid åt er sålänge..haha..dom är busiga! rymmer från lådan i sovrummet men nu har ulf spikat på en högre bit..:)pussokram

2008-10-22 @ 09:15:20

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0