STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Nervarvning.

    DATUM: 2008-10-28, KLOCKSLAG: 18:14:41


Känner mig helt slut i hela kroppen nu. Pillat i trädgården hela dagen i stort sätt. Varvat med tvätt & matlagning. Tur att jag ska på massage om en timme! Kommer bli superhärligt men ack så ont det kommer göra. Har en ordentlig knuta på under höger skuldra som besvärat mig i ett par veckor.

Precis ätit middag, bestående av helstek kotlettrad & rostade rotfrukter & sötpotatis. Nu ska jag bara slöa lite framför TV'n & dricka en kopp kaffe, sen är det dags att ge sig iväg till Anna's Muskelknuta! :)

Komentarer
Postat av: Anita

hoppas de var skönt även om de gjorde lite ont här och där..:)pussokram

2008-10-28 @ 19:07:17

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0