STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Lördag

    DATUM: 2008-10-18, KLOCKSLAG: 10:34:54

Godmorgon! Fredagskvällen spenderades med hämtmat, kaffe & mys med valparna hos svärföräldrarna. Lagom lugnt eftersom både jag & Boyfriend var trötta. Det mest positiva med gårdagen var nog ändå att vår panna är fixad! Nu har vi både varmvatten och värme i huset. Tack & lov säger jag bara!

Idag däremot är det jobb för min del & Boyfriend kör klubbmästerskap. Tråkigt att jag jobbar eftersom detta förmodligen är årets sista tävling. Men vad ska man göra? När jag kommer hem tänkte jag röja undan här hemma & städa. Det behövs kan jag säga. Det är det tråkiga med hösten, man släpar in sjukt mycket grus, löv & björkfrön.


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0