STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Lite nytt ögongodis på ingång!

    DATUM: 2008-10-03, KLOCKSLAG: 23:02:30

Jajamensan, nu har jag fått bilderna från Robin som vi tog för ett tag sedan. Samma dag som jag plåtade Anna's kroppsdelar. Klicka [HÄR] för att komma tll Robin's hemsida.

Så ni ska få lite ögongodis senare, till och med en bild på mig kanske? Rätt sällsynt att min egen nuna syns här! ;-)  ni får även lite bilder på Leo om mamma Kajsa godkänner detta. Men, mer om det imorgon.

Boyfriend har gett mig en ryggmassage nu ikväll & jag har precis tagit en het dusch så nu är det dags för att dricka en kopp vaniljthé & bara njuta av de få timmarna som är kvar på denna fredagen.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0