STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Libanesiskt?

    DATUM: 2008-10-02, KLOCKSLAG: 18:11:52


Ååh ja, visst älskar jag libanesisk mat! Hade velat lära mig laga riktigt god libanesisk kost. Idag blir det iallafall en variant av det. "Platta järpar" med massor av örter & vitlök, till det blir det potatishalvor i ugnen, bröd & tomat- & rödlökssallad.

Stack till svärmor innan & tittade på valparna, gud vad fina dom är & stora har dem blivit! Dem blir ju en vecka idag! =) Astrid var sötare än någonsin, men jag hade lite svårt att hitta henne först eftersom färgerna börjar ändra på sig. Fotade dem alla men framför allt Astrid, så jag får ju visa er vårt "kanske blivande underbarn"! ;-)

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0