STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Kvalitetstid & TATTOOEXPO

    DATUM: 2008-10-12, KLOCKSLAG: 20:57:58
  


Denna helgen har spenderats med mina älskade vänner och framförallt min pojkvän. Kände att jag behövde en s.k paus och bara umgås med människor jag tycker om. Därav dålig uppdatering i bloggen. Men nu har jag en hel del nytt att fylla bloggen med och jag ska ta tag i Photoshop 3 och en del annat som halkat efter.


Idag har jag och Boyfriend varit på TATTOOEXPO i Malmö på Amiralen. Fast först åkte vi inom ZOO-butiken utanför Lomma och köpte ett halvsstryp läderhalsbnd till Astrid. Matchande halsband och koppel från den svenska tillverkaren/märket Tärnsjö. Vilket fall som helst så fick nog Boyfriend en hel del inspiration och där var hur mycket som helst att titta på. Jag hade givetvis med kameran och tog lite bilder på bland annat Best B&G & Best Weird Tattoo. Fick även komma upp på scenen med den berömda Lizardman och hjälpa honom dra ut en 15cm lång spik ur näsan. Så sjukt! Hela publiken, värmen & alla pressfotografer fick mig att bli vansinnigt generad. Men ack så roligt det var. Han är trots allt väldigt känd och det känns alltid speciellt att få träffa stora/kända människor, även fast man är en av hundratals andra som fått göra samma sak. Nä, nu ska jag fortsätta mysa í soffan & snart börjar ju Mord i sinnet!


Komentarer
Postat av: Anita

de var ju inget mord i sinnet!!..:(( sur jag blev!

2008-10-13 @ 09:10:25

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0