STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

JAG BLIR GALEN!!

    DATUM: 2008-10-13, KLOCKSLAG: 20:33:11

Varför vill inte datan som jag vill?! Försökt installera Photoshop 3 i flera dagar, men det vill sig inte! Jag blir tokig när det inte funkar...

Åkte en sväng till Kajsa & fikade innan idag. Alltid lika roligt att träffa henne! Åkte hem vid halv fem & gjorde laxsoppa till middag. Fick inspiration av svärmot häromdagen & åt hennes supergoda soppa. Var tvungen att testa själv & det blev supergott. Passar en dag som denna när det varit grått & kallt..Slappekväll ikväll med en massa tv tittande står på agendan för mig, för nu lägger jag ner mina försök att få igång Photoshop!


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0