STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Hemma hos mamma!

    DATUM: 2008-10-15, KLOCKSLAG: 11:37:03

Som sagt fick jag ju köra hem till mamma för att kunna duscha. Det roliga är att när man väl är här känns det som om inget har förändrats. Känns liksom inte konstigt att komma "hem".
Det är till och med lite skönt ibland eftersom jag sällan är här. Det är ju en annan sak för Boyfriend eftersom vi bara flyttat någon kilometer ifrån hans föräldrahem, men jag är ju 2.5 mil från mitt. Det som är allra jobbigaste förutom att jag inte träffar mamma så ofta är att nu när vi flyttat är det är så "långt" till jobbet jämfört med innan. Innan tog det bara fem minuter att köra dit, nu tar det 20-25 minuter. ;-) Haha!

Ha en bra dag sötnosar!

Komentarer
Postat av: kajsadarling

sv: tack gumman!! du får slänga iväg en kram till anita också hon grattade mig!1...saknar dig gumms!

ps: kommer ni på lördag?? kl 14 är tiden..om inte så får vi helt enkelt ses en annan dag.

kramis

2008-10-15 @ 14:47:46
URL: http://kajsadarling.blogg.se/
Postat av: kajsadarling

Tack gumman jag hade en bra dag igår..ska få synundersökning och glasögon av mamma och ola och så fick jag pengar till systemet...:P

tråkight att ni inte kan komma men man...det finns hur många andra dagar som hellst!!..:D

puss puss

ps hälsa martin så gott från mig, och niclas hälsar till er också!

2008-10-16 @ 10:18:37
URL: http://kajsadarling.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0