STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Efterlysning!

    DATUM: 2008-10-22, KLOCKSLAG: 09:27:14


Läste lite bloggar & såg en outfitbild på Kenzas blogg där hon bar en skinnjacka. Då slog det mig att min skinnjacka är borta. Sist jag använde den var på plåtningen med Emmelie, Robin & Anna. Sen dess är den försvunnen. Hjälp mig! Har letat som en galning här hemma, var fasiken har jag lagt/glömt den?

Komentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan söt :) Du har väl inte missat att du kan vinna presentkort på Gina Tricot till ett värde av 3000kr i min blogg ?

2008-10-22 @ 11:27:46
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Emmelie

Hej gumman.. Jag har inte din jacka hos mig i alla fall.. Det kan nog vara så att du glömt den i Annas bil i så fall. Konstigt att hon inte nämnt det i så fall! Puss babe!

2008-10-22 @ 17:12:47

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0