STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Efter tio.

    DATUM: 2008-10-13, KLOCKSLAG: 10:50:36


Idag blev jag väckt av katterna vid halv tio, vilket var tur eftersom jag hatar att sova bort dagarna. Har ätit frukost & sitter nu & tittar på Efter tio med Malou von Sivers. Vet egentligen vad jag borde göra idag men känner mig inte alls peppad. Tvätta med stora bokstäver! Vi har ju i och för sig fått vår torktummlare inkopplad så jag får nog ta mig i kragen & göra något vettigt iallafall. Ska dricka upp kaffet & sen hoppa in i duschen & slänga in en maskin tvätt.

Nä, ska nog ringa min bror & se vad dem ska göra efter jobb idag. Behöver verkligen få min dator fixad. ;-)

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0