STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Dåligt trots besöksrekord!

    DATUM: 2008-10-06, KLOCKSLAG: 22:05:00

Idag har jag haft besöksrekord här på bloggen & trots det har jag bara fått en enda kommentar. & gissa vad det var för en kommentar? Typ: - Kolla in min blogg, där pågår en tävling bla bla bla. Hoppas ni tåler lite av min sura sida, men det är ju toktråkigt!

Jag är ju supernyfiken på vem ni är som läser här inne, även på er som kanske aldrig varit här innan eller är det sällan. Gör min dag & berätta vem ni är eller lämna lite feedback!

Komentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja okej :D

2008-10-06 @ 22:39:43
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Anita

ja nu har iaf jag varit inne..:)och din bild är vacker gumman..^^ Du är vacker!

2008-10-07 @ 09:29:11

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0