STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Dagens.

    DATUM: 2008-10-20, KLOCKSLAG: 20:28:15


Dagen har spenderats hemma. Hämtade Kajsa vid ett som kom med bussen från Malmö. Vi har hunnit med rätt mycket ändå. Vi åkte in till Svlöv & skulle köpa lite fika, men handlade även nya kuddar & ett sött ljus i form av ett badkar i brons till badrummet däruppe. Fick även hjälp med tvätten & att rensa alla katternas öron. För några dagar sen upptäckte vi att Harley's ena öra var helt igentäppt med "hudflagor". Såg superkonstigt ut. Han kan inte ha hört någonting alls på ena sitt öra & det måste ha gjort jätteont. Tänk dig själv att hela ditt öra är igentäppt at saker som kliar. Stackarn.

Vi svepte in honom i en filt så han inte kunde göra oss eller sig själv illa & sen fick jag med hjälp av en pincett rena hans öra, det satt fruktansvärt hårt. Det sitter så djut attt jag inte kan få ut allt. Men jag undrar vad det är? Vi märkte att han kliade sig i örat & ut kom det hudflags liknande saker. Kan var en skabbinfektion som läkt ut & sen torkat. Vilket fall som helst så hoppas jag på förbättring nu, får fortsätta att rengöra hans öra varje dag. För nu avlöser sjukdomarna sig här hemma.

Komentarer
Postat av: kajsadarling

ja fy fan vilket jobb vi gjort du snäckan, inte minst du gumman...stackars kissen och stackars dig som har en sjukling...:( men han verkade må lite bättre i går..:)



ps:

SV: tack för att du läser min blogg och kommenterar, et värmer ska du veta..och du tacka Anita för kommentaren jag fick av henne, ge henne en bamse kram från mig!! puss puss gumman

2008-10-22 @ 14:29:47
URL: http://kajsadarling.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0