STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Bra & dåliga nyheter

    DATUM: 2008-10-16, KLOCKSLAG: 10:29:05

Idag vaknade jag lite innan nio, låg kvar ett tag och gosade med katterna. Sen tog jag täcket med mig ner till soffan & kollade på nyhetsmorgon. nu sitter jag & äter frukost, knäckemackor & kaffe. Har ingen aning om vad jag ska ta mig för idag. Måste iallafall köra hem till svärföräldrarna & duscha. Här är då den dåliga nyheten, vår panna är trasig. Den fungerar helt & hållet med att värma upp som den ska, men förmodligen är en ledning inne i pannan trasig så det varma vattnet kommer inte ut i rätt ledning utan blandas med det kalla. Jävla skit.

Nu till den goda. Det krävdes 19 telefonsamtal igår, men nu. Nu kanske jag har fått ett till jobb. Underbart!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0