STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Är vi på rätt väg nu?

    DATUM: 2008-10-02, KLOCKSLAG: 08:58:04


I tisdagskväll när jag kom hem var Naia ännu sämre. Hon ville inte gå alls & hon gillade absolut inte att man tog henne på magen. Vi bestämde oss för att åka med henne till vetirinären dagen efter, igår alltså.

Emmelie kom & hämtade oss & bilfärden var superlugn. Jag chansade på att ha henne i knäet istället för i boxen. I knäet går det jättebra, i boxen får hon panik. Vetirinären kände & klämde på henne & Naia fick gå på golvet för henne. När hon gick igenom ryggraden på henne skrek hon till & blev jättearg. Vi kunde efter ett tag konstatera att det var varken fel på hennes mage eller bakben. Utan en skada i ryggen. Så nu ska hon gå på cortison i tre dagar i rad, sen ska hon ta dem resterande 22 tabletterna varannan dag. Så om 47 dagar ska det vara färdigt.

Så supertack till Emmelie & Boyfriend som står ut & ställer upp när jag blir hysterisk! Ja, tack till alla andra som jag telefonterroriserat sen Naia blev dålig!

Komentarer
Postat av: Jennifer

Vilken tur på lilla Naja. Pussa henne från mig.

2008-10-02 @ 09:40:48

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0