STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

T G I F

    DATUM: 2008-11-28, KLOCKSLAG: 08:07:48
Than God It's Friday, eller något. Visserligen jobbar jag hela helgen med så det kan kvitta. Men det blir god mat & en massa mys i soffan ikväll! Igår på Alla vänner Dag fick jag handlat en del nödvändigheter, såsom ett par skinnhandskar, en mössa, baslinnen, en mysdress & lite annat smått & gott! Vi fick hela 40% rabatt då. Inte illa..

Nu är det lite morgonbestyr här hemma som ska klaras av, sen ska jag lämna Astrid till svärföräldrarna som får "barnvakta". Jobbar till fem vilket är helt OK. Men något som inte är okej är att det är Sandras sista dag idag & det gör mig ledsen.


Komentarer
Postat av: Sandra

Naaaw...du är för go...kommer sakna dig! Men vi ses ju utanför jobb!! PUSS

2008-11-28 @ 10:04:58
URL: http://sandraribbing.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0