STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Söndag.

    DATUM: 2008-11-02, KLOCKSLAG: 09:47:50


Gårdagen blev hektisk på jobb. jag skulle gå en timme tidigare, men så blev inte fallet. Tio i fyra ungefär pep det i våra larmbågar & jag ser en kvinna springa ut från både butik i centrat. & jag efter. Det hela slutade med polisförhör & en massa klydd. Kom hem vid halv sex iallafall. Resten av kvällen spenderades framför TV'n med trevligt sällskap.

Idag är det jobb & middag hemma hos min bror. Boyfriend ska fixa lite i trädgården & med min bil. Den ska ju besiktigas imorgon!  Sen är det bara en dags jobb denna veckan, för sen bär det av mot Stockholm på torsdag morgon!

Komentarer
Postat av: Kajsadarling

Ojojoj...super woman..hehe, var det du som fick tag i henne? rikigt hårding...thats my girl!!

hoppas att allt är bra med dig.

kram på dig gumman

2008-11-02 @ 10:23:25
URL: http://kajsadarling.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0