STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Solskensmåndag!

    DATUM: 2008-11-24, KLOCKSLAG: 08:59:46


Älsklingens väckarklocka brände av lite innan halv sex imorse, när han sen kom upp med en supersprallig vovve en halvtimmesenare förstod jag rätt snabbt att jag inte skulle få sova många timmar till. Efter lite kel & några tappra försök att varva ner lilltjejen sov vi till halv åtta. Stpplkade ner för trappan & tog ut henne så hon fick kissa en snabbis, sen gick vi in & gjorde vaniljthé med mjölk i & jag klädde på mig varmt så gick vi ut i snön & busade en stund. Idag är det strålande väder, men ack så kallt!

Nu ligger hon som en utslagen hjälte i soffan & sussar så jag ska passa på att äta frukost!


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0