STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Pigg & vaken!

    DATUM: 2008-11-05, KLOCKSLAG: 07:30:27

Sitter i soffan & kurar, tänkte göra en kopp thé nu & titta på nyhetsmorgon. Blir en låååång dag på jobb & lite halvt stökig, men det får gå! Det enda jag tänker på är att vi ska upp vid femtiden imorgonbitti & köra till Stockholm. Puuh! Vi valde att ändå köra eftersom då kan vi stanna på vägen & göra saker, se saker. Plus att man blir lite mer flexibel. Jag & hjärtat har alltid så kul på våra bilturer! =P

Nä, thé & lite morgonmys med katterna i soffan!

Komentarer
Postat av: Kit

Hoppas ni får jätteroligt i Stockholm =) jag har hört att det är SNÖ hägre upp i landet, om det är det, kan du inte ta med lite hem då? ;)

2008-11-05 @ 08:42:01
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ha det så kul. Men kör försiktigt! Jag ringer imorgon. PUss

2008-11-05 @ 22:33:17

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0