STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Morgonmys

    DATUM: 2008-11-07, KLOCKSLAG: 08:35:06

Godmorgon!

Igårkväll var vi alla trötta, tror vi Boyfriend somnade vi lite efter nio & jag vid tio. Vaknade sju imorse, låg & mös till halv åtta ungefär. Nu är vi pigga & utvilade & redo för en dag på stan. Morbror är hemma änsålänge så vi passar på att dricka lite kaffe & snacka. Ska snart hoppa in duschen & göra oss redo.


Tog bara med stora kameran hit, vilket jag nu ångrar eftersom den är sjukt tung att bära, men jag får väl strukturera om i väskan! Lite bilder måste vi ju få med oss hem. Hoppas bara man får ha kameran med sig in i Globen imorgon så jag kan ta lite bilder från showen! Nä, nu är det bara en massa svammel. Hörs senare & då har jag förhoppnmingsvis lite bilder också.


Komentarer
Postat av: Anita

första natten är av klarad och ingen har ringt hit så allt är Ok! med kissarna och huset..:)ha en helt underbar dag där uppe! lite avis är man allt men ni är så värda att ha de riktigt mysigt..njut! snart är det vardag igen om ni får att monster att ta hand om..;)hälsa! PoK

2008-11-07 @ 08:57:12

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0