STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Lugn & ro.

    DATUM: 2008-11-29, KLOCKSLAG: 20:23:38



Jajamensan, idag är det en kväll i ensamhet.  Boyfriend är på födelsedagsfest hos en av våra kompisar, men jag är både trött & har huvudvärk så jag stannade hemma. Har precis duschat & nu har jag krupit ner i sängen med katterna & hunden. Vi köpte ju en 32" platt-tv till sovrummet idag & jesus vad bilden är bättre jämfört med vår "gamla" tjock-tv! Nu kan ju till & jag med se skapligt utan mina glasögon från stenåldern.

Nä, nu börjar Stjärnor på is igen. Hörs sen!

Komentarer
Postat av: Kajsa G.Ohlson

Hej gumman, ja du just nu sitter jag i linköping till på onsdag..jobbra som fan och föröker ordna mitt liv haha...själv då? hur går allt hemma med kissarna och martin? vad gör ni nu då?

puss puss

2008-11-30 @ 15:26:11
URL: http://kajsadarling.blogg.se/
Postat av: Klara

i love stjärnor på is!

2008-12-01 @ 21:32:48
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0