STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Happy monday!

    DATUM: 2008-11-03, KLOCKSLAG: 21:07:12


Bilbesiktning, fika med Emmelie, tvättat, ätit god mat & nu kvällsmyser vi framför TV'n. Dessutom har både jag & boyfriend fått två lönande samtal. Ser ut som turen är på vår sida idag! =)

Angående samtalet jag fick igår, så ska jag iallafall gå bredvid en dag nästa vecka & om jag gillar det ,ska dem försöka styra upp så att jag får gå utbildningen & komma igång & jobba. Sjukt roligt! Hoppas, hoppas, hoppas!

Nu är det Matakuten på TV. Vi hörs imorgon, natti!

Komentarer
Postat av: Cicci

Vad roligt att det verkar lätta på jobb fronten, är det samma typ av jobb som du varit inne på innan eller något nytt? Kramar

2008-11-03 @ 21:10:19

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0