STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Godmorgon!

    DATUM: 2008-11-27, KLOCKSLAG: 06:17:16

Väckarn ringde halv sex imosre & jag kan säga att jag var inte alls pigg på att gå upp då! Boyfriend skutta ner & fixa lilltjejens mat, medans vi låg kvar i sängen & gosade. Sen körde dem till svärmor för att nu är det åter till verkligheten, jobbet. Astrid tycker säkert att det är jätteroligt, för där är ju alla andra valparna som man kan busa med!

Igårkväll fick jag ett litet ryck & ställde mig & bakade lussekatter mitt i allt & sören så goda dem blev. Hade i lättkesella i degen& jag säger bara, muuums! Nä, nu är det thé & kiwi som gäller för min del!

Komentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Blev det några lussekatter till mig? ;)Hoppas du får en bra dag!

2008-11-27 @ 06:29:18
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Kit Kjellerup

Det hoppas verkligen jag också, det är jobbigt att se honom såhär ;S

2008-11-27 @ 13:36:13
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hälsa Astrid grattis på hennes namnsdag idag!

2008-11-27 @ 14:41:43

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0