STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Glasögon!

    DATUM: 2008-11-18, KLOCKSLAG: 14:05:47


Nu har jag beställt hem tio bågar totalt från både Favoptic & Lensway. Kommer troligtvis redan imorgon! Måste verkligen ta tag i detta då både syn & brytningsfel har blivit sämre. Brytningsfelet har blivit mer än det dubbla sen sist. Visserligen var det i sjan, men ändå. Då hade jag så pass litet brytningsfel att det inte var lönt att korrigera, men sist jag var hos optikern så tyckte han jag var tokig som orkade gå runt utan glasögon. Varje dag Emelie, varje dag ska du ha glasögonen  på näsan! USCH..

Sagt & gjort, nu ska här provas bågar! & blir jag inte nöjd, då gäller det att ta sig till synsam, blic, smarteyes, glasögonmagasinrt, specsavers etc. Puuh!

EDIT: Nu har jag lånat hem ytterligare tre bågar från Optikbutiken.se så nu är vi uppe i tretton totalt. Haha ;)

Komentarer
Postat av: kajsadarling

sv: tack tack ska nog ha en liten inflyttnings fest också..tihi så klartr får ni komma!! tihi

och du lycka till med bågarna!! kramen

2008-11-18 @ 16:08:53
URL: http://kajsadarling.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0