STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

8 VECKOR!

    DATUM: 2008-11-20, KLOCKSLAG: 06:28:48


Fy tusan vad tiden går fort. Idag är det dagen som kunde vara med stort D, för idag är Astrid 8 veckor & leveransklar! Men, på grund av jobb, så hämtar vi henne inte för ens på lördag.
Jag är allafall uppe med tuppen, för nu såhär på morgonkvisten vankas det personalmöte & utvecklingssamtal, förmodligen kommer jag vara lika full i fan när jag går därifrån som vanligt. Man kan säga att min arbetsplats är, falsk.
& på dessa fin fina personalmötena lovas det än det ena & än det andra & vi låtsas som om allt är bra för ingen vågar dra upp dem där "allvarliga problemen".

Men visst, go ahead, jag tänker då inte vara inblandad i det falska spelet..


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0